Vad sägs om en tripp till slidbaren?

Min lördagkväll är helt fantastisk. Sitter ensam hemma. Nyss fick jag ett litet ryck att städa och hittade alla kvitton (dom sparade) från aussie och satte mig och räknade.... Det mest chockerande är ju, vilket jag redan förutstspått, busskorten..... Har köpt busskort för nästan 5000 kr unden mina fem månader och då har jag säkerligen slängt några stycken så vi plusar på några hundra på de så.... Tänk då att jag inte åkte så mkt buss första och sista månaden. Så sitter man hemma i sverige o tycker att sl är dyrt. Släng er i väggen va! Övriga ekonomiuträkningar är lite lulliga och många saknas. Taxiresorna är ju även inte inräknade alls, men de va ju åtminstonde billigt om man jämför med allt annat.



Efter detta lilla matte moment så började jag sakna Aussie en hel del. Sportsgirl. Elin. Solen o stranden. Engelskan. Vendela. Trevliga människor. Värmen. Natalie. Emelie. Att leva på ingenting för att njuta av det goda. TYP GOON OCH SIDEBAR!!

Australien, varför är du så dyr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback