"livet är för kort för att ta skit"

Igår hade jag ett mental breakdown som började men en bitch och en nörd på jobbet och som bara spann på om allt möjligt. Känslig kväll. Idag hade jag terapisession med min mamma, hon är underbar på sånt. Så nu har jag även suttit och läst en gammal uppsats och tagit fram boken om giraffspråket så ska jag köra hårt på de måste bara plugga på de lite först sen ska jag bli awesome på det och alla kommer beundra mig och tycka jag är koool och stark. Punkt.

Idag kontra igår så har det varit en braaaa daaag. Idag är det nationella fritidshemmens dag som firades med tivoli på boo gård skola med hoppborg, popcorn, clowner, grillad korv, glass, ansiktsmålning och massa skoj! Speedade barn mot eftermiddagen? Mkt socker? Vadå? Nej vi hade bara galen rockfest sådär vid 4 med luftgitarr solon och headbangning till tusen både på stolar och bord. Speedade? Eller bara en vanlig dag på jobbet? Hmm..

Jobbdagen blev många timmar i solen<3<3 och sedan faktiskt en prommis hem vilket va superskönt. Med familjens nya skiva i öronen blir allt möjligt och underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback