wanna game?

Hm. Har blivit en hel rad nätter hos m och än är dom inte slut. Vi har slackat och inte borstat tänderna i princip. Igår spelade vi tvspel typ från 14-01 med avbrott för endast middag... Jag har då aldrig i mitt liv varit en dålig förlorare men igår var jag det.... Helt plötsligt kom toffeln fram och åkte självmant och köpte havrebollar och godis till mig för att jag skulle bli gladare. Hur skulle jag inte kunna bli det då?!<3 Idag har det också blivit en del tvspel och en del grinigheter då han tyckte han hade rätt att prioritera annorlunda än vad jag ansåg om dagens planer. Jag kidnappade hans ps1 och colin mcrae rally och vägrade dela med mig ett tag. Sedan övergick vi till att spela tillsammans istället för mot varandra.. Det funkade nog bättre i slutändan. Är hemma och samlar kraft och rena kläder och snart är det tillbaka för gametime igen woho! Helgen har även bjudit mig på ett fett blåmärke på rumpan från en lördags-trapp-halka... Riktigt snyggt.

Imorn ska jag åka och hämta bästaelin på arlanda<3 ska bli underbart att träffa henne igen, först av alla också ;) lyx! Får bara hoppas att bilen håller ända dit och ända hem annars har jag kommit överens om att stanna bilen, och sparka på den! Kanske kan få ragg på de på motorvägen why not? Sen är det jobbbbbbdags. Jättetaggad! Efter jobbet ska jag till pressisbyrån o hämta ut ett fynd från tradera wohoooooo!

Mer spännande än så är det inte,
pussiskramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback