vaudeville

Hejhopp, jag sitter o pumpar mofeta o jarre jarrå och det sitter som en smäck sittersitter som en smäck. Det är najs. Har suttit och klickat hem en del grejer från nääätet lyxx, bland annat en vägg-kalender pour moi och en födispresentis till min mor som fyller 40 på lördag. Sen har jag också haft lite tid att göra korsord<3 och påbörjat förberedelserna inför vårt mission lyckad-fylla-i-borlänge. Hahaha. Kommer bli galet. Tog mig även tid att läsa mersmak bladet som kom idag. Hittade ett recept jag gillade, men även reagerade på. 10 små rödlökar eller två stora. Hur är det ungefär samma sak? Eller missade jag poängen med skillnaden?

Igårkväll var det träning på schemat och det gick faktiskt bättre än tidigare. Börjar känna igen dig nu, sa tränarjohan. Asså ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag bara kommer knipa vänsterkanten i div 3 iår, det är typ dags! Sen åkte jag svettig hem till gustaf och upptäckte att fam D har vad som måste vara bland den skönaste duschen evah. Sen kollade vi på bröllopsfotografen, skön film, och somnade till die welle. En helt sjuk film som är baserad på en verklig händelse om hur en skolklass under EN VECKA blir helt cpmanipulerade "på skämt" för att försöka bevisa att en diktatur lätt kan uppstå i dagen samhälle. Läskigt iaf men sjukt bra film! Dock på tyska. Idag trodde jag att jag skulle få scones till frulle men neeej, FAIL! Det ryktas om att det ringer på dörren imornbitti kl 9, det kommer vara gustaf med nybakta scones. Nåväl ska väl inte förvänta mig alltför mycket......





jag förövrigt i en otroligt fin havspose från i torsdags, syns det eller syns det att jag typ ska försöka se ut som en mäktig våg??!

Kommentarer
Postat av: Ebba

åh vi såg die welle med skolan i måndags, helt sjuk film ju. Men bra !!! :D

Postat av: Ebba

åååh vi såg den i måndags med skolan, alltså die welle. , sjuk film ! men den var braaa :D

2010-03-19 @ 23:08:39
URL: http://photosbyebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback