skins

Well, bloody fucking hell. SKINS TAR VERKLIGEN KÅL PÅ MIG. Inte nog med att det nu är slut (för den här gången????) utan det tog slut på vad som kan vara det absolut värsta sättet nått skulle kunna ta slut på. Fest, fast JÄTTEdåligt och JÄTTESUPERDUPERFÖRVIRRANDE. Undrar verkligen hur det möjligen skulle kunna fortsätta om det gör det. Lär ju iaf ta ett tag innan det händer nått om det nu skulle göra det.. Vi får se. Får försöka copa med detta helt enkelt och begrava mig lite mer i gossipgirl och kärlek. Emelie, förlåt men jag vill nästan inte se avsnitten igen för dom gör mig så deppiga, men jag får väl ställa upp bara för din skull.... Ta åt dig! Min skinslista är hur som fulländad, men bör rensas från diverse olika låtval. Den är annars ganska så awesome!

Åkte förresten aldrig o hämtade elin idag då hennes mor skulle göra det. Jag passade på att sova och mysa lite extra. Har lånat bort min drömfångare då jag tror han behöver den mkt mer än vad jag gör. Den har funkat än så länge (en natt) men det är ett framsteg från att alltid drömma dåligt right? Hoppas på en uppdatering imorn. Själv drömde jag massor om fisk, möjligtvis för att vi åt en fisk/skaldjursthaisoppa till middag? Drömmen var iaf grå, kall och fjällig, ganska trist. Det blev lyxfrukost med fattiga riddare imorse, värsta! Att duscha för länge och precis hinna till jobbet är ej att rekomendera. Att tappa och ha sönder en rödvinsflaska mitt framför kassan är inte att rekomendera. Att vilja resa bort en jobbhelg är ej att rekomendera. Snabbläste en artikel om att 3-5 orgasmer innan jobbet ska vara bra, vi satsar på de så löser sig nog allt...

Imorn ska jag mysa med ellan och vendela wihu sen ska jag jobba WIHU! Har även tänkt gå ut och springa men de lär aldrig hända. Möjlig att jag tar en lång prommis till ellan istället. Men de lär säkert inte heller hända.

Mitt fynd från tradera är ganska så najszzzzzzzz. Har även lyckats värva min mormor dit! Fest!

Bättre i berlin

Kommentarer
Postat av: ebba

vad har du fyndat ´!!!!!! ??? :D

hahahah mormoor på tradera :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback