mirakulokuro

Hejhejhej. Jobb igår och myskväll. Gottig mat, tvspel och betapet. Idag åt jag gottig mat hos min pappa och sen mötte jag upp gose-nattis och g-man och åkte till helenes för en öl. Dit kom även Gunnhar och mia och sen träffade vi albin och gick vidare till marie leveau för mera öl och Mirakelkuren. Det var najs och jag ville dansa typ galet som den poppare jag kan vara när jag vill till rätt musik. Det här var definitivt rätt musik, men inte rätt tillfälle. Det blev en kort tryckare istället och lite halvklappningar samtidigt som ölglaset pressades fast mellan tuttarna. Vilka grejer de där med tuttar, bra för massa grejer! På bussen hem hade vi sällskap av en minst sagt speciell person.... Denne hade en lagom patetisk fylla som ledde till lite för mkt snack. Sa jag även att hon hade färgat blondt hår, halvsvart utväxt och konstigt sjögräsgrönt underhår mixat bland de blonda? Ett oflashigt hårband som egentligen ska va modernt och super-B43 (ha-ha-ha-ha-HA) och leggins som skulle sitta bättre på snyggare ben... Det pratades hur som om tragisk och obesvarad kärlek och jag var sugen på korv. Jag ville även ha några timmars sovsällskap men fick nöja mig med endast en stekt chorizo och titan och får sova hemma i min för stora säng iklädd en najz hoodie och ett par kalsonger. Ganska skönt med kallingar iaf må jag säga.

bra musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback