massage tack?

Åh jag har blivit en sån hurtigbulle. (?) Igår gick jag upp kl 9, även fast jag var tröööötttttt. Gjorde mig en smoothie och läste ett kapitel ur män som hatar kvinnor. (det går otroligt segt för mig...) sen städade jag mitt rum, och gick ner till coop och handlade ingredienser för att laga en fantastisk god måltid till mig och familjen. Nämnligen den goda vardagssoppan. Den var fantastisk och gick hem hos alla förutom min lillebror men han är bara kräsen liten tönt muhaha. Bakade även scones till detta mmmumsi. Sen åkte jag till jobbet och jobbade några timmar, kom hem och bakade scones igen och langade ner lite av soppan i en glassburk och tog detta och ett par semlor med mig ner till orminge och mötte min bästa vän med mat och gottigt. Väl hos henne åt vi och pratade och försökte lösa några av sveriges olösta gåtor. Vi planerade bl.a hur vi skulle kunna lösa OS eller Eurovision frågan, vart en arena skulle kunna placeras osv. Vi skulle helt enkelt skövla en hel drös med skog uppe i kiruna och bygga världens bästa arena och så skulle vi hyra in typ alla sveriges bussar som skulle få pendla folk från hotell och boenden lite längre bort.. De skövlade träden kommer även att omplaceras så inte ett dugg miljöovänligt här inte tänkt på nästan alla detaljer ;)

Vaknade till peace and loves sms om bandsläpp vilket var ganska trevligt. Sedan åkte jag in till staden i det härliga vädret och kollade lite i affärer och åt vad som möjligtvis kan vara den godaste semlan jag nånsin ätit! Gick under benämningen lyxsemla och kostade 43 kr. OM den var värd sina pengar.. Sedan var den hem, soppa och sedan TRÄNING... Jag tror nog inte jag har sagt till johan hur mycket jag älskar honom, för han plågar mig sååååååå. (och de andra också iofs) Jag hoppas iaf att jag kan gå imorn. Det var meningen att jag skulle bli servad med te och massage o mys men nä det gick inte enligt planerna så nu sitter jag istället med kaffe och stretchar.

Imorn funderar jag på att vara sådär hurtig igen och gå upp tidigt och gå o handla för att laga mat mitt på dagen som sedan ska värmas på och bli middag. Har fått receptet på världens godaste chili kyckling gryta mmmmmmmmmmmmmm kan knappt bärga mig tills jag får äta den!!!!!

Pussisiss


ps. btw nu har jag ny mobil, kom tillbaka och försök knäcka mig med era mobiler när dom kan läsa upp smset för dig så du slipper läsa vavava muhahahahahahahhaha totally love it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback