keep on walking

tjabbatjenaaaaaa. Ja igår var det fett med schlagerfest! Jag emlan mallan o heino samlades på storholmsvägen med supergod middag och gottigt och poängsättning. Vi hade en topp tre och en av dom va självklart den segrande anna. Men som Hanna sedan sa, man va ju inte så party efter, men ändå glad. Den är mysig ändå. Idag var det jobb och en tant frågade mig om jag hade kollat på finalen, självklart svarar jag. Hon tyckte att fel låt vunnit och att Salem borde ha fått segraa, lite otippad av en gamling tycker jag, men gulligt iaf. Idag var det även schlagerfest i forum woho! När jag kommer in genom ingången ser jag massa folk och ERIK SAADE. FEST! Sedan gick jag och jobbade och så stötte jag på timotej lite senare. Jag blev så exalterad för dom spanade in mig så hårt så skulle jag lite diskret kuta till en kollega och berätta och peka.. Jag halkar på golvet och ramlar och vrickar handleden hahaha. Så skrattretande kul men äsch.



För övrigt så har jag blivit en fena på mobil-tetris och det är najs! På tisdag har jag veckans viktigaste dejt! Med min efterlängtade gustaf wihu. Vi ska äta scones och mysa. Sen längtar jag även till torsdag :)

pussisisisgullisis.

Kommentarer
Postat av: Erics flickvän

alltså eriiiic:D jag är verkligen kär mjau så snygg!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback