hot wax has left me with a sign

Min telefon har fått psykist utbrott och jag får inte alla sms som skickas till mig och jag tror att sms jag skickar inte kommer fram fast dom tydligen gör det. Alltså, riskabelt att smsa med mig just nu. Ringa funkar bra men ta gärna inte slut på mina batterier för då får jag aldrig på telefonen igen eftersom sätta-på-knappen är helt lost, allts den på insidan på skalet, själva själva knappen med stort K liksom. Bra jobbat Sandra. Så idag efter några timmar på cooooop och jag vandrade igenom centrumet så kunde jag inte motstå frestelsen som erbjöds i tele2 ståndet. Inte nog med att han va trevlig heller, jag får en ny telefon nästa vecka och ett bättre abonnemang wihu. Sen kom hans kollega fram och frågade varför han kände igen mig. Jag kände igen honom, men inte så svårt när att känna igen någon som har en orange-blå-randig tröja och toffs.. Ja du handlade av mig på konsum idag. Ja juste, visst har du lila naglar också?? Det kommer jag ihåg. Haha. Ganska kul. Men hur som. Ganska najs. Sega timmar på jobbet dock mööh. Men pengar<3


Igår var det också jobb, med ganska mkt flirtande vilket alltid gör jobbet lite roligare hoho. Sen träffade jag mathias och vi kollade på sverige-wales och mös och jag vann vårt vad cause im the most awesooome evah muhaha! ;)

Imorn är det dags igen för några timmar på konsum och sedan är det restaurang och bio med papi och sen ska ska jag nog ha en öldejt med emil och sen är det utgång wihu. Träffade kim idag också och vi samtyckte om utgång på lördag också, myyhycket festligt japp! Och snart kommer gustaf hem, hur trevligt kan livet bli?

Förutom att jag har lite smått obehagliga framtidsplaner med en coopkollega. Vi helt enkelt måste börja sälja knark! Enbart för att hannah montana kommer sluta spelas in. Vad kommer det då finnas för mening med livet??!!!!!?!??!!! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback