Men korsord är bra.

Att ändra min status till in a relationship with... på facebook var en lyckostund. Nyss ändrade jag den så att den är blank, och jag skäms. Det känns som att det här förhållandet som har känts så fantastiskt och bra har slutat av helt fel anledning, slut på kärlek? Nej inte alls. Det är annat som skadar. Men utifrån kan det tyckas vara ännu ett sånt där omoget tonårsförhållande som egentligen aldrig var meningen att hålla i mer än tre månader. Det är därför jag skäms, för att det faktiskt inte är så. Men helst av allt önskar jag att det inte var som det är för det gör så ont och det känns så onödigt när det inte är som det borde. Alternativt känns månaderna onödiga. Men vi blickar väl framåt, asien i september?

I all sorg hände en ganska komisk sak när jag var påväg hem från jobbet. Jag snubblade när jag sprang till bussen och rullade typ två varv på asfalten mitt på gatan. Lite skrapsår sådär på armbågen, benet och ryggen. Inte så värst skönt men man är ju en fighter så de va bara upp och hoppa med farten i behåll och fortsätta till bussen. Emelie skrattade i telefonen och då gjorde jag det med.

Imorgon ska jag träffa Ida! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback