från och med du



Igår var det tisdag. Bästistajm. Vaknade lagom utsövd i mina nybäddade lakan (som jag bäddade om på måndagen inte på söndagen....) lite för sent men alldeles lagom ändå. Klädde snabbt på mig och cyklade ner till coop för att införskaffa detta. I min nya gröna coop typpåse (ja men visst en sån där som det står: jag är snygg och gör skillnad-på. Ganska retro faktiskt!) .... i den fanns något alldeles speciellt. En flarra mousserande rosé och en ramlösaflaska, innehållet kan vi döpa till BHD. Det var oooouuuu så superduper trevligt. Skulle kunna säga att vi hade en lovely dag. Mot middagstid gick vi till kära bästa O.P och köpte mat och gick sedan tillbaka till emlans place och kollade på sex and the city the movie. Lovely film. Sen blev jag trötter och cyklade hem och trodde jag var trött. Gick och la mig men insåg snabbt att jag inte kunde somna så jag tog en sväng på tradera. Jag är fast igen ja jag vet, men på tisdag är det löning och häromdagen kom skattepengarna så WHY NOT SHOP A LITTLE? muhahahahahha. Men anyway. Lovely var ordet.

Idag har varit en rätt trevlig dag. Började med en cykeltur till boo gård, en utflyktsdag med grillad korv vid boobadet och mellis i klassrummet är alltid lite extra fest. Har precis kollat på greys med mamma, lika spännande trots att jag vet exakt vad som kommer hända........... OMGOMGOMGOMG. Och för tillfället sitter jag och lyssnar på oskar linnros och äter bajsgodis, riktigt smaskigt..

Imorn lär bli en lovely dag, skolavslutningar och student.

PUSSSSGOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback