you didn't open door yes?

Nej vi har inte bloggtorka nuförtiden va. Jag skulle ju kolla på skins nu egentligen...... Det har sänts på tv i england nu och jag är så avis att jag skulle kunna bajsa på mig och köpa mig en biljett till england bara för att få se det... Nä men vad sysselsätter du dig med då? Äh jag säljer mig själv och varje torsdag tar jag flyget till england för att få se skins sen tar jag flyget tillbaka. Vilket liv. Men varför är dom inte lika hypade och snabba på att lägga upp skiten på nätet för som med alla andra serier??! Jag blir sååå ledsen. Tur för mig så kom Leo förbi med massa roliga historier som jag och mamma satt och skrattade åt. Imorgon ska han komma på middag så då blir det mera skoj och sen är det fest såklart woho.

Och Ivans killer-citat hänger fortfarande med. Elin, vi kommer aldrig glömma mohohoho. Istället för skins så tänker jag sova. Imorn är det träning på schemat YES supertrimmad som fan jag o empan på friskis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback