tom är ingenting

Just nu längtar jag liksom hem, varför vänta i två hela veckor för? Jag har gjort en matlista på allt jag vill äta när jag kommer hem. Mums. Den får mig att längta hem lite extra. Fast nä nu ska vi inte gnälla det är beachen varje dag solen tillåter och det blir naaaajz. Idag köpte jag beachracket för 1$ som jag ska spela med den som vill. Mina pengar börjar verkligen ta slut nu dessvärre....... Så vi kanske hinner med en veckas fruktplock. Men det ska ju vara så jävla svårt att skaffa jobb inom fruktplocket för att det bajsbrinner i halva landet och bajsöversvämmas i andra delen.. Bra tajming bra tajming. Verkligen roligt att komma hem och vara pank. Jag riktigt längtar, men hoppas då iaf att jag får lite jobb gjort i en vecka iaf.  

Det går bajsdåligt att skriva allt är segt. Nu blev jag lite depp för de så nu ska jag allt gå till coles och köpa mig nått lyxigt att äta. Ganska lätt att knäcka med tanke på vad jag brukar äta. hm.. Helst vill jag bara ha julskinka men det är lite knepigt det.. jaja det blir nog intressant. Förresten så är jag helt förälskad i min kära markus krunegårds album prinsen av peking.

Men mina vänner, snart ses vi. Kanske snabbare än vad man kan tro. Om exakt två veckor sitter jag på flygplatsen och laddar för hemgång. Sen har jag en dejt. woho. pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas innerligt att de är dejt med mig du ska ha!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback