tjing tjong, del 2

OBS! Bör läsas med norrländsk dialekt för bästa effekt.

Oj vilken vecka. Måndag, tisdag, onsdag = SIDEBAAAR. Vi träffade åter igen dem hårda männen från norr, fast denna gång lite mera påklädda då temat inte va trash. Väldans trevligt iaf och dessa har man ju då hängt med lite de sista dagarna. Försökte var en exellent wingman åt mohikan-gustaf men nej han hade somnat när jag skulle fixa snygg norska åt honom såklart... Fast det visade sig ju gå ganska bra det med i slutändan ändå några dagar senare, men iaf. Och ja vad har vi gjort mer dåå joho en trevlig frida och en trevlig natalie flyttade in hos oss och jag och frida bondade som satan i dom superdupermongogalna vågorna. Ni kanske tror att ni sett galna vågor..... Det var dangerous occurents skyltar längs med hela landet och supermånga lifeguards som stod och ropade på alla att bara stå vid kanten och inte bada så långt ut. Det gjorde vi givetvist och om det var nog, det var ju bara roligt. Vi fick ragg på den också men kände oss inte så jättesugna faktiskt. Alldeles för mycket sand innanför allt och alla mindre trevligt men vad ska man göra? Jo ta en dusch och ett glas goon och så är det fest igen. Sista gången jag fick se bandet på sidebar och när dom spelade with or without you grät jag som en tok för jag kommer sakna elin så mkt. hon var också ledsen men avslöjade igår att hon inte kunde gråta så mkt justjust då för att jag sjöng så förkastligt dåligt i hennes öra så hon började skratta. Ja men kul för henne iaf. Sen fick jag också en hejdå-kram av Andre tihihi. 

(bör dock tillägga att de roliga vågorna tyvärr också dödade två vuxna personer så det var ju inte så superkul för alla överallt....)

Det var ju då onsdag, och jag skulle ju ha legat med dj-j-j-j-j-j-j-josh (ja det måste uttalas så VARJE gång) men vi fick andra planer på gång. Men jag snappade han på bild inne på toaletten iaf. ska skriva ut den och tapetsera upp den i taket och ligga o spana på honom när jag ligger i sängen varje natt. <3

Youssef iaf, han är en äkta wingman han!!! även om vår efterfest inte blev som den skulle bli. Det blev istället efterfest med vin och nattbad på stranden och youssef va mongofull som en gnu och galopperade i vågorna som jag vet inte vad. Jag blev nästan lite rädd men försäkrade mig om att mr norrland skulle rädda honom om han höll på att dö. Sedan badade även vi och det blev lite kyligt men lyckades ragga till mig en skjorta som jag tyckte passade mig nå förträffligt både i färg och form och storlek. Sen råkade det bli alldeles för sandigt i sängen och italienarn tyckte inte det var lika roligt.

Sista dagen, så vandrade jag mig upp från att ha snålcrashat på lamrock och lyckades få min näsa i en rödrosig färg på bara knappa 15 minuter och klockan var bara halv elva. Kom hem, duschade mig lite fräsch, blev bakis, packade och skulle fixa mina ärenden men bajs så arg jag var. Jag gick över hela jävla bondi fram o tillbaka för att göra två enkla saker men kunde inte göra nånting för jag är en fattiglapp som inte har kontanter och rubi shoes är dumma. då bestämde jag mig för att spendera sista tiden i solen på stranden med norrland och hans kompis och sen fick jag så bråttom att jag kutade som en häst upp för hela backen hem och svettades för mkt, duschade och svettades ungefär lika mkt efteråt. Handduken var så sandig så jag var ungefär lika sandig som innan duschen och eftersom jag knappt hade tid att ens torka mig så var jag bara halvtorr när jag kastade på mig kläderna och sprang till bussen och hann då inte bli särskilt sentimental över mitt hej då för att jag varit så stressad och irriterad. Men jag saknar dom iaf. puss på er gullisar tiHiHi fniSSs. Fast jag vet att dom egentligen bara saknar mig tillbaka för mina ögonskuggor dock.. :( hoho. fast dom gråter nog lite också tror jag.

Just nu gråter jag för jag råkade shoppa minus på mitt konto så nu när jag trodde jag skulle bli rik och woho få 360kr insatta på kontot av malin så visar det sig att jag bara fick behålla 60 kr. Resan gick annars bra, vi delade på lite sömntabbisar och så sov man iaf lite ostört i några timmar och sen satt jag och kollade på batman tills vi landade. Fast jag fick en konstig kines som luktade lite halvskumt och hade en utåtstående lugg som stolspartner... Resan kände iaf inte lika lång som den gjorde påvägen dit. Väl framme i KALLA(?) beijinggggg köpte vi oss en fantastiskt (?) frukost på pizza hut för endast 35 kr. ja billigt är det iaf, får hoppas mitt konto pallar med en till sväng på pizza hut innan vi går ombord. och förresten så funkar inte facebook i detta land verkar det som. Är det inte ganska konstigt, jag menar PIRATEBAY FUNKAR LIKSOM WOHO VILKEN FEST! Men meeeen, om några evigheter till så ska vi flyga igen jätteroligt sen så ses vi alla gosisar wuiiii.

pussss


Kommentarer
Postat av: Ebba

okej :P VI SES SNART ! :)

love <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback