got to go

Stockholm. Onsdag. Snö. Baba. Fylla. Woho?/! Jag började då med att hämta min kompanjon i utbyte mot en öl (fantastiska situationer man kan sätta sig i nu när man har körkort yessszzz) och så började vi grogga gärnet och ragga festfolk. Vi fick med oss Marihoe, Micke, Alice och Paul mycket trevligt! Failade lite i kön då halva kön efter oss hamnade före oss. När vi väl va inne så fick jag min utlovade öl. Satte oss i några fotöljer och där fastnade jag hela kvällen. En till öl serverades, vilket ledde till det mogna valet att dricka lite vatten. Tanken förstördes när ännu en öl serveras. Vad skulle jag göra? Dricka upp woho! Sen blev min galna vän Emelie uteskorterad i polisgrepp av en vakt och ringde till mig. Jag kommer ut men blir genast sur för hon gjort upp nån form av freds-samtal däruppe så jag vänder på klacken och ska gå in. Sakta i backarna tänkte vakten och gav mig en hörrududu lite onykter nu va?-blick. Ska du kanske gå och hämta din jacka? Ja jo absolut. Stormar ut och Emlan hänger på sen så hoppade vi in i en taxi och allt blev bajs. Nu vet jag inte riktigt om jag ska skratta eller gråta för allt är så cp. Miley är en bra vän ändå. woho.

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an up-hill battle
Sometimes I'm gonna have to lose

Kommentarer
Postat av: e

jag trodde aldrig jag skulle se dig skriva hanna montana text. hohoho loveya

2010-01-28 @ 23:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback