klaustrofobiskt krympande

Jag sitter fortfarande i bj, över 4h senare. datanörd japp. Men det går så seg vad ska man göra? Just nu håller jag på och extrakollar våra nya studier. Vi ska bli lite mer allmänbildade helt enkelt. Svenska statsministrar, engelska premiärministrar och amerikanska presidenter står på spel. Uttråkade? Nja inte särksilt egentligen, ganska kul faktiskt. Jag håller också på att laddar upp för min o empiz promoe-battle. Snart ska jag väl gå och byta mina nya skor som råkade gå sönder efter bara en användning, och klockan som inte heller höll sig hel så länge. Men äsch. Jag börjar bli hungrig, men har man inga pengar så är inte så lätt att göra nått åt den saken. En burk tonfisk om dagen blir nog bra för magen. Annar så saknar jag Elin lite grann, och jag kan inte låta bli att inte bli avundsjuk på alla tjejer vars pv's är här och hälsar på. :/ Men det är väl inte så konstigt? Svar nej.

Och förresten, jag har en dubbelgångare här. :O En Sandra Emelie Ek. Och jag är lite rädd att jag på nått sätt fått hennes pengar istället för mina egna när jag tog ut pengar från banken.. hm. Om dom har beställt två nya bankkort åt henne istället för åt mig så skulle det inte förvåna mig faktiskt. Det återstår iaf att se men lite läskigt.

Inatt drömde jag att jag kom hem, det var konstigt. Jag har sån ångest. Jag vill verkligenverkligenverkligen va kvar. Men jag vill verkligenverkligenverkligen åka hem också. =/ och så vill jag ju passa på att resa nån annanstans i världen också.. Kan ju inte fastna i samma land för evigt.. Fast jag är också ganska sugen på en vintersäsong här i aussie. Ganska najs och lite annorlunda sådär, dock väldigt tveksamt om man kan få ihop den summan pengar innan säsongen hinner börjar och troligen sluta. Och så vill jag ju helst ha en kompanjon med mig. Möööh allting vore bara så himla mycket bättre om någon annan kunde bestämma och fixa allt.



Men allt löser sig som det så fint heter.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag har tänkt på de här med Promoe, vi borde ju välja typ fem låtar vi ska kunna för tänk om vi övar på helt olika? då blir de ju as tråkigt:P

vad säger du om, Dekadansen, mammas gata, yta, svenneban och kråksången? haha jag loovar jag kan inte dom. Du kan välja andra om du vill:)

Postat av: Anonym

och inflation:P

2010-01-04 @ 14:56:27
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback