"jag är som en gps, fast i radio"

Wouw. Fredag och jag trodde jag skulle få vinterkräksjukan. Lite disneychannel, lite krubb, en powernap och så vare fest. Vi skulle tagga med grabbarna och singstar men av nån anledning så va det lite opepp folk och en av singstarstjärnorna bestämde sig för att gå tidigt, vilken diss?? Han har lovat bort sig nästa lördag istället woho. Sen blev det lite festligare och jag blev fotbollsmålis. Helt plötsligt var det dags gå och jag dog hemma av diverse olika anledningar. Lördag blev fylld med ångest till tusen och bakfylla till miljonen. Jag blev väckt typ halv 9 efter knappa 5 timmars sömn och tog täcket till soffan. Jag, min syster och disneychannel helahela dagen haha. Supermys. Lördag kväll skulle tillbringas hos Therese och middag med alla tjejerna vilket var supertrevligt. Men min bakfylla hindrade mig från att äta och dricka som jag ville men sen kom jag igång allt men tog taxi hem med emlan relativt tidigt. Söndag, skins. Äntligen har mitt sega internet lyckats ladda ner första avsnittet på säsong 4 miiiiiiiihihihii. Imorn kommer nya avsnittet taggad som fan! Nu: frukost, bak och uppladdning för drama.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback