vad sägs som ett effy-rave?

wohowohowoho jag är hemma. Sverige är då ett fint land va. ohja. En sån obeskrivlig känsla när man landar på arlanda och blir välkomnad av sveriges genom tidernas bästa snyggaste och häftigaste invånare, typ som kungen, björn borg och petter. Det kan ju kanske låtit lite ironiskt, fast jag vet inte om det var så jag menade det eller inte. Mysterie. men nu är jag hemma. Överraskade mina familjer och min bästa vän och det var mysigt. Jag har redan ätit semlor och åkt pulka. Det har då varit en festlig helg må jag säga. Jag har redan ätit mer mat än vad jag sammanlagt gjort på en månad tjoho friskis och nacka ip here i come. Eftersom dieter aldrig någonsin har varit och aldrig någonsin kommer bli min grej så får jag manipulera mig själv att älska träning. JAARÅ. Idag fick jag lite julklappar också, fniss, så imorn blir det lite forum ärenden tillsammans med min bästis. Jag har såna otroliga karriärsplaner på gång just nu känner jag. Det blir Sandra Rich från pearl street i beauty bay nästa för mig!! Akta er bara. 

Fast just nu blev jag galet irriterad. Allt mitt revir hemma hos mig har blivit rapeat. Mitt badrumsskåp har inte längre plats för mina grejer för det har min kära mor ockuperat. Mitt rum är inte längre mitt, utan min lillebrors. Jag har ett nytt rum, men mina bokhyllor är fyllda med min lillasysters grejer. Allt jag äger som inte finns i resväskan är nerpackat i kartonger. uuuh så himla mmmmmmmmmmm-m-m-m-m-m-m-m-m-mysigt. Nej. Så när jag ska leta efter en lite specifik grej som jag bett min mamma verkligen hålla koll på och hon inte vet vart den är och jag inte hittar den så blir man ju lite sur?? Att min styvfader kommer in och stör när jag letar efter mina kvarlevor och själklart måste retas gör ju inte saken bättre heller. Jag hittade också nyss min trisslott jag fick i studentpresent som jag är suuuupersäker på att jag inte skrapat för jag vet att jag tänkte skrapa den på vägen till arlanda men glömde den hemma, och så hittar jag den fullt skrapad. Ja tack för den. 25 kr rikare men inte fick jag känna den där lyckan av att skrapa fram en vinst... typiskt. Ja det låter kanske inte så förkastligt hemskt men just nu är jag på hemskhumör och då blir allt hemskt och tråkigt och jobbigt.

men i såna här tider tänker vi tillbaka på fina stunder i livet. Just nu tillägnas tillbakablicken några minuter direkt från provrummet på Dangerfield där jag testade denna tröja, är den inte helt fantastisk så säg???

och så önskar man att man vore som Effy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback