he's just not that into you.. ?

Idag när jag gick hem från fritids där jag hämtade mina syskon berättade min syster att hon va kär i en kille. Hon hade skickat en lapp till honom idag och frågat om han va kär i henne. Han svarade nej, och hon blev förvirrad för hans kompis verkade övertala honom att säga nej. Men tydligen så har hon redan en pojkvän ändå. Min lillebror har tydligen en flickvän också. Mmm ung kärlek när den är som bäst ohja visst kommer man ihåg den. Jag var kär i en kille som heter Jerry. Ganska olyckligt men ändå alltid det där sprudlande pirret i magen varje gång vi stod bakom en knut och spanade på han o hans kompisar.

Nu ska jag åka och hämta emlan, tvinga in henne på konsum och köpa groggvirke sen är det FEST WOHO!


Kommentarer
Postat av: eebba

hahah nora :P <3

2010-01-28 @ 16:28:52
Postat av: Anonym

hahaha jerry:D de äe så jävla kul!;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback