Harpan I love you, but you're bringing me down

Mystorsdag. Fast ändå ganska värdelös. Mådde ju då lite dåligt när man vaknade jetlagged-tidigt som vanligt. Högg in på julskinkan och avslagen cola och sen så mådde man ju iaf lite bättre. Lite harry potter på den också vilket bakisknep! Slapp gå hem, lyx. Väl hemma var det jag och harpan på g. Ligger stadigt på mina 9% vinster. (Fråga vendela om besattheten, hon fattar!) Och så lite annat meningslöst datalanande alldeles för länge så man blir deprimerad och så begav jag mig till soffan och begärde Hannah Montana the movie. Vilken fantastisk film! Underbart. Ska nog se den imorn igen när jag inte har nått att göra. Bra plan! Sen bestämde jag mig för att pyssla ihop ett armband med några fina pärlor på. Woho vilken torsdag. Jag har för mycket fritid.. Och inget busskort så jag är ganska så fast. Lyckat! Schtick. Håkan är en fin filur han.

Nu: UPPLADDNING FÖR SKINS SÄSONG 4 MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback