fransig.

Woho kakfest i bj vilken grej. Just nu sitter jag här o lodar bredvid självaste KCF. Kakor var det enda fyndet jag kommer få med mig hem idag tråkigt nog. och nu börjar snart mina batterier ta slut och jag orkar inte förflytta mig hela tre meter till uttaget så detta för bli detta. Ikväll står vi på listan till eastern och det är tydligen superfest på sidebar. En nykter vendela, en superbakis/nykter elin och lilla fattiga jag? Nja vet inte om jag är så taggad på det faktiskt.. Jag börjar tappa partysuget lite grann, förutom när det gäller dom där fantastiskt roliga shotsen där nere woho det var festligt må jag säga.

jag saknar min bästa vän. Förlåt emelie men jag orkar inte vara lika smörig som dig men love ya anyway<3
pusshej

fanns inga gränser som jag inte kunde tänka mig och spränga för att få va med dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen orkar vara lika smörig som mig:D lööv ya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback