each man kills the things he loves

Port douglas var najs, som sagt väldigt svettigt. Har gjort diverse olika trevliga saker som att åka på regnskogs-safari, snorklat, varit på zoo, ätit som en gris och solat. Tillbaka i sydney nu, och jag fjällar :( Eftersom jag och lady V vad hemlösa så sov vi hos emelie som va ensam hemma. Det var mysigt. Vi kollade massor på gossipgirl och åt tacos vilket va länge sen jag åt. Nyår va najzz, började dock med lite stress i chatswood för att hitta en klänning men det lyckades jag hitta så småningom. En box vin, lite mousserande och så började festen. Vi åkte till Darling point, en stor gräsplätt precis vid vattnet med en supernajs utsikt över habour bridge och alla fyrverkerier. Helt mongooooooooooo va sjukt det var. Kändes som att man va så en festival med alla människor all dricka och allt. Jag och Nat dansade till bongotrummor och Johanna blev min 12-slaget kyss, väldigt gosigt. Sen träffade jag en annan trevlig prick som jag spenderade några timmar med och så blev alla arga på mig, fniss, och sen åkte vi på efterfest hos emelies "papis" bror som bodde i närheten. Både vendela och emelie däckade i taxin så jag fick ta tag i mig själv o koka potatis till vendela så hon inte skulle må så dåligt, haha. Dagen efter mådde jag bra, ända tills vi satte oss i taxin påväg till stan då jag blev galet åksjuk. Vi satte oss på maccas och drog en grand angus som höll mig mätt resten av dagen.

Nu är det lördag, ny dag, nya utmaningar. Japp. Ikväll är det edwars scissors hand på tv. <3 woho. och mina pengar håller på att ta slut. woho. och snart åker jag hem, woho?


jag och min mamma på nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback