vad spelar ni? zZzz...

Nu när jag har alldeles för mycket fritid har jag också tid att vara en mer charmig storasyster! Igår var vi ute och lekte med hunden nere i parken, sen följde jag med min lillasyster till hennes ridning så hon blev mucho glado. Hennes häst blev lite smått galen ett tag och kastade av henne och sprang och lekte med dom andra hästarna. Ganska roande faktiskt. Och idag så förhörde jag dom på engelskaläxan och lyssnade på när min lillebror spelade fiol. Ser lovande ut!

Igår körde jag också bil och det var skojssssss. Första gången på 5 månader. Sen så gick jag hem till empis och skulle hälsa på hennes mami ninis och kolla på harry potter. Jag somnade efter 5 minuter och vaknade när den va slut. Vi såg den imorse istället men hann inte se hela, för vi skulle hem till mamma Stella och baby Leo och fika. Stephanie var också där. Mycket trevligt med kaffe och semla och lek och gos med babyn. Jag vill också ha ett litet barn, hur gosigt som heeeeeeeeeelst. Än så länge så får jag väl gosa med andra barn.. Men jag tror det duger ett tag till faktiskt haha.

Imorn blir det lek i snöööööön woho, passande att jetlagged-vakna supertidigt? YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback