are you trash??

Min sista fredag. Den var lite smått galen tror jag nog. Järngänget satte igång med goon som vanligt, off till scary canary, lite roliga shots lite öl och helt plötsligt.... En flaska mousserande. Gjorde kvällen yttligare lite festligare, och att den var gratis gjorde ju inte saken mindre bra nej. Sen så dansade vi lite galet och skulle sedan vidare till vårt beloved sidebar som oftast går under slidbaren eller slidan. Japp. Det var dock bara halva gänget som lyckades med den långa färden dit. Lite mera öl och lite mera shots woho vilken fest sen så dansade vi lite och jag skulle flirta med dj j-j-j-j-j-j-j-j-jooosh min största kärlek nånsin. <3<3<3 på onsdag så ska jag ha honom. Det kommer bli en fin sista kväll må jag säga. På vägen hem vandrade vi självklart förvi kfc och sen kastades det pommes på gatan och pepsiburkarna bara flög ojojoj och jag blev en homosapiens sapien. (fast det är jag väl i alla fall jämt eller?) elin hade roligt iaf. Jag mådde mindre bra men lyckades iaf få av mig hälften av sminket och sov ganska fint ända fram tills klockan ringde 13.00 dagen efter och jag satsade på solning. Dessvärre så blev det molnigt väldigt fort och det var sådär men jag pinade mig igenom detta och hoppas på belöning. Lite ångest på den också för kontot mådde inte heller så bra sådär dagen efter...

Lördag woho ännu en festdag, och ännu den sista. Järngänget laddar upp igen och vi börjar spela kort. Vendela och sin tur boostade hennes ego för kvällen och det ska vi väl unna henne. Även om det var smått irriterande ibland. Men vi satsade då igen på slidbaren och det var också ganska festligt denna kväll. Emelie och gänget var med och det bjöds på put your hands up for detroit och det var galet. Sen sitter vi uppe där ute och helt plötsligt så vänder jag mig om för jag hör svenska och ser ingen mindre än Carro, en tjej som spelade i nacka. say what? Var inte det lite random? På sidebar av alla ställen på sydneys gator. Vi samtalade lite och sen så dansade jag lite galet med hennes nyvunne vän mr norrland som också va trash. Vi hade missat detta tema och kom dit som vanligt galet snygga. Men dock är det inte så många som brukar ta upp på just dessa teman så vi lyckades smälta in ganska bra i mängden.

Sen vandrade jag hemmåt själv i den mörka natten och nu är jag en riktig hårding tydligen. Fint att kunna imponera på hårda män från norrland. cred till mig.

Nu ska jag köpa mat och om 3 minuter börjar home alone 2 på tv så jag måste typ uberspringaaaaaaaaa omgomgomgomg.

pösshej.


Kommentarer
Postat av: Ebba

snart kommer du hem !!!!!!!! :) LÄNGTAR !! ;D om de finns några fina armand, alltså sånna här i tyg , enkla och billiga kan du köpa nått då ? ;) och så ger jag dig pengar såklart ! LÄNGTAR TILL DU KOMMER ! PUSSS <3333

Postat av: Ebba

och duuu !!! är det billigt med converse ?? :)

love you <3

2010-01-21 @ 18:08:58
URL: http://photosbyebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback