hassel

Igår hände nått riktigt häpnadsväckande!!!! JAG TRÄNADE FOTBOLL! Yes, det var faktiskt kul och inte fullt lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara... Fast ganska stel idag dock..... hm mindre bra! Och värre blir det nog efter söndagsträningen när det är 2h inomhus med fys.. Fys med johan har jag dåliga minnen från.. Men dö ska vi nog inte göra, satsarN på g nu vettu. När jag kom hem från denna hurtiga stund fick jag ett sms av Kim. Baba? Kände mig lite opepp men ganska pepp på kim så just därför så drog jag en fräsch dusch och lite krubb och satte mig på bussen in till staden. Istället för att pina en lång kö till baba så satte vi oss på Viking istället och ölade. Helt plötsligt var det jag och en bunt aik-are vilket kändes sådär om jag ska vara helt ärligt.. Jag yttrade mig dock inte om min egna ställning inom sporten utan skrattade istället åt deras historier vilket va lagom kul faktiskt. Jag var dock inte särskilt taggad på öl så det blev en kort kväll och toffelmys istället. Därför blev jag idag kallad för ett sprut-luder (kan faktiskt feltolkas!) men det var faktiskt mysigt det med. Jag tror faktiskt att jag är ganska duktig på att vara just det!

Idag när jag va påväg hem till min fader och middag så fick jag ett samtal från konsum i liljeholmen. Är jag wanted eller vad? Dessvärre så kunde jag ju inte jobba på den utsatta tiden dom ville ha mig på eftersom jag är lite busy nu dåråå, vikarie o allt höhö. Men jag sa åt henne att ringa hur mkt hon ville annars så nu jävlar är de dags att langa in cashennnn!

Och nu sitter jag här o lyssnar på
dodlarns spotifylista och funderar på att spana lite antm innan det är dags att sova. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur kan du vara så wanted med jobb men inte jag?!! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback