päronsaft

Magont my ass, här är det vinterkräksjukan som har gällt. Fast det är ju ganska manligt ibland så varför inte! Men nu är jag på gång och frisk men fortfarande ganska trött. Seeeeegt. FÖRRESTEN SÅ ÄR JAG TYP RIK SNART WOHOOO! Plus att jag fått lite jobb o grejeeeer nu så pengarna kommer i princip bara rulla in nu vettu.

Inatt drömde jag en konstig dröm faktist. Jag skulle ta studenten och fick helt plötsligt bråttom eftersom jag fortfarande gick omkring i min röda condom kingdom tröja. Vaknar stressad av att jag klär av mig i sömnen för att jag ska gå o duscha och somnar sedan om och drömmen fortsätter med att jag ligger i sängen och duschar. Helt plötsligt har jag på mig tröjan igen och går omkring på en strand. Jag är helt plötsligt man. Jag går där och drar i olika tjejer och säger "Du är min fru" men alla blev typ rädda och sprang därifrån. Sen så vaknade jag och satte på mig den omdrömda kondomtröjan som jag tagit av mig. hahaha.

Men nu ska jag ta ett bad för jag luktar turk och sen ska jag väl fortsätta mitt how i met your mother maraton som pågår hemma hos mig. Helgen blir nog lugn och tråkig skulle jag kunna tänka mig. Nästa vecka startar vi igång med coopet på måndag wihu! Pusselipussssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback