härodagen pratade jag i telefon med elin<3

Igår var jag med min bästa vän Emelie. Jag gick och mötte henne när hon slutade så köpte vi god mat och gick hem till henne och svullade. Sedan gav vi oss på Twilight.. Och jag måste säga att jag inte är särskilt imponerad. Bra filmad och bra spelat men det finns det ganska många filmer som är så jag tycker fortfarande att den är GALET ÖVERSKATTAD och han är FAKTISKT INTE snygg. Vem vare som sa att jag skulle total dö när jag såg den? Kan de ha varit lilla Elin, du känner nog kanske inte mig såå bra trots allt eller? hahaha! Efter filmen dansade jag galet till en grov mix av låtar och jag knäckte nacken ett antal gånger av alla wildness-moves jag körde. Emelie hade kul och jag blev otroligt svettig så hon fick sig även en striptease på samma gång. Sen deppade jag ihop och det var ju lite tråkigt.

Idag vaknade vi och degade ett antal timmar framför mtv och sen gick jag och mötte min gulliga kusin som hade snott mina inomhusskor som jag behöver om jag ska jympa eller spela fotboll. På promenaden hem så insåg jag att herrejävlar det ÄR kallt så jag bestämde mig lite lätt för att inte gå på utomhusträningen utan passade mina syskon istället. Vi spelade monopol och jag krossade dom ganska hårt även om jag faktiskt va snäll.. Hade ju kunnat vinna på typ en kvart om jag ansträngde mig men så dum kan jag ju inte vara mot små barn inte. Sen lagade jag mat och när Nora ätit hälften så säger hon helt plötsligt att det var starkt och att det nästan brann i munnen på henne och tor höll med även fast han redan ätit upp allt. Haha oops jag kände ju inte det, stackars knoddar.

Nyss knäckte jag mitt rekord på harpan supertagg och nu försöker jag mentalt förbereda mig för att hitta till morfars bilverkstad imorn. Det är lite för mycket "och så åker du rakt fram till du ser en mack och så åker du rakt fram o höger o vänster o vänster o vänster o höger och sen vänster" Lovar att bilen kommer dö på vägen också så står jag där i hammarby och har ingen aning om vart jag är eller hur jag ska ta mig därifrån. Efter mitt förhoppningsvis lyckade uppdrag ska jag nog tagga till forum och tigga jobb. =) himla lite med ögonen och tycka synd om mig själv. Aggression fungerar tydligen också har jag hört, vi får väl se hur det går helt enkelt. Snart borde jag väl sova eftersom jag ska upp o köra mami till jobbet imorn. Men är inte så trött eftersom jag lyckades somna i soffan framför magi på waveryplace efter middagen. Lite how i met your mother eller en fräsig film och släckt lampa kanske hjälper. Lär märkas.

Nu berättade precis Emelie hur mkt hon får i lön på måndag och jag vill bara gå och skära mig och dö. Inte nog med att jag va deppig redan innan liksom..


Kommentarer
Postat av: e

tont. jag sa aldrig att du skulle do om du sag filmen. jag tycker inte den ar speciellt bra. MEN OM DU LASER BOCKERNA!!!

2010-02-13 @ 05:14:10
Postat av: e

tont. jag sa aldrig att du skulle do om du sag filmen. jag tycker inte den ar speciellt bra. MEN OM DU LASER BOCKERNA!!!

2010-02-13 @ 05:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback