le ciel dans une chambre

Idag har varit en bra dag.. Eller ganska iaf. Vaknade tidigt som vanligt och tänkte yesssss jag går upp och spelar guitarhero tills emlan vaknar.. Nej då funkar inte vårt xbox längre av nån dum anledning.. När mina tekniska skills inte räckte till så vaknade min bästa vän och så hade vi skins-maraton vilket va superawesome! Sen skypade vi med bästa elin och vendela och de va supermys. Elin ska ha uniform i skolan och vi skrattade jättemycket för kläderna är gräsliga. Nu är jag verkligen jätteledsen att jag inte är kvar där borta så jag dagligen skulle kunna beskåda denna charmiga brud och få skratta lite haha. Förlåt love.<3 Sen tog jag och empiz den vita faran och körde till forum för umo och lite skitsnack om glöd. Rumour has it att dom ska sluta tryckas?? Eller missförstod vi den stora röda titeln på en av tidningarna? Möjlig lycka. Sen köpte jag hur som en galet snygg klänning wohooooo super party.

Och nu maratonar jag på skins musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback