känn pepppepeepepeppepeepp känn peppeppepepepep

Igår va en trevlig kväll. Eller, det beror ju på hur man ser på saken. Hade så tråkigt så jag tog en visit till hamsterpaj.net. Lite gold minor jävligt awesome iaf. Så spelade jag o emelie det ett tag o var inte ett dugg trötta. 02.00 gick jag ut med titan och vi höll på att bli överkörda av en traktor typ två gånger nere i parken. Det är farligt härom nätterna vill jag lova. Vi lever iaf. Sen pratade jag o emelie skit i telefon i undefär en timma sen började jag gäspa smått. Klockan va ju ändå 03.00 och jag skulle minsann upp o skjutsa mina syskon till skolan så de var uppgång kl 7. Otroligt pigg.

Nu är jag mest otaggad i världen tror jag. Det började redan imorse... Jag gick o la mig igen när jag kom hem från att ha skjutsat mina syskon. Jag hade ställt klockan på 9 för att gå upp och in på tradera för att buda på vääääärldens snyggaste väska... Jag vaknar, sätter på datan o loggar in, o somnar.. Exakt sådär som jag brukade fyllesomna i camen när jag hade datadejt efter utgångarna i aussie. Missade hur som budningen som bara slutade på 27 kronor. När jag vaknade en timma senare började jag nästan gråta. Sen berättar emelie att jag måste ge henne hennes 270 kr som jag är skyldig henne för att hon är skyldig hanna pengar o hanna vill ha dom imorgon. Hur mkt pengar tror ni jag har på kontot just nu...........? Det fattas iaf några kronor.. Imorgon ska jag o tjejerna gå på vapiano o äta middag och mysa och planera sommarsemestern. Sen ska vi till Baba. Jag ska nog äta hemma, åka in till stan på en fejkbussbiljett, ta ett glas vatten och åka hem, även då på en fejkbussbiljett. Har en telefonräkning som kommer betalas på söndag på 157kr. Kommer sluta med att min moster ringer från sitt jobb o skäller på mig. Betalningsanmärkning here we come yesssss! Ska nog ta mig en eller två eller tre trippar till hasses ludd nu i dagarna och tjäna in några kronor iaf. Så kanske vi slipper betalningsanmärkning iaf. Hmmmmmmmmmmmmmmmm kul att mina syskon gärna vill ha och kräver födelsedagspresent på fredag också...  Och att jag gärna skulle vilja fira min 20 årsdag...

Men om jag har tur så blir jag världens lyckligaste för i så fall så får jag typ 5000 nån dag väldigt snart kanske redan i eftermiddag med "jag har tur knappen". Frågan är bara hur mycket tur man kan ha.. Lär märkas.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag håller tummarna för dig att du har tur och får 5000.



Ett tips i väntan på turen eller om du inte har tur: gå med
www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-24 @ 21:17:22
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback