i like you so much better when youre naked

Coopizdags idag då för första gången på en evighet. "Guuud va länge sen de va du måste ha jobbat" när jag inte visste att man inte behövde redovisa kassan i datorn längre. Jävligt skönt för övrigt. Lite halvskakis i början med alla plu koder men dom sitter ju ändå där i ryggmärgen o kommer fram när man minst anar det. Yeeees typ lycka. Sen blev jag helt plötsligt nästan överfallen av gamla kassakvitton... Eventuellt lite onödigt på sin höjd eftersom jag har ett sånt dåligt pokerface men jag slapp ju städa iaf. Tydligen så ser jag också extra brun ut under coopets flashiga lightzzz, eller var det bara ett dåligt försök på ett smöreri? Who knows.

En annan ganska stor lycka är mars schemat. Det är massa med coop på gång och jag är vad man skulle kunna kalla FETT TAGGAD på lön så woho nu kör vi! Har precis gjort ett alldeles jättefint konsum schema till moi som sitter på min spegel just nu. Måste skaffa, och sedan också använda, en kalender. Tror dock det blir jobbigare att hålla reda på den och verkligen använda den nu när man inte måste ha den varje dag i skolan... Hur som..

Delar ur min familj är magsjuka IGEN!! Det är som en förbannelse eller nått.. T.o.m hunden kräktes igår.. Även fast det störst troligen inte ev omöjligen har något med våran magsjuka att göra men ganska sjukt ändå att de händer just nu?? JAG VILL BORT HÄRIFRÅN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback