I got it, Freddie and JJ got it, that termite over there got it, but you're not going to get it, got it?

Uppstigning vid 9, spagetti och ost/baconsås till frukost. 6 minusgrader. Fotbollsmatch. Ja det gick ju som de gick och jag dog rätt hårt. Efter dusch och lunch och ett avsnitt av how i met your mother så tog jag en vad man skulle kunna kalla ofrivillig powernap. Försöker ignorera ahd och att jag är ensam och hemma för mig själv. Men snart är det dags för en tradition, jag o emlan<3. Tack gud för det iaf. Idag har jag också försökt lära mig att göra en fiskbensfläta. Ganska enkelt OM man har de rätta knycket.. Vi får öva på det helt enkelt.

Igår var de melodifestivalsmys med hanna emelie och sara, vin, schlagerchips och godis. Det var najs. Lyckades också sno en diskoschlagerkula från coop som nu sitter på mina nycklar. Partynycklar woho! Fast vi var ju jättetaggade på Alcazar och så hade vi självklart kollat fel för dom är ju inte förens nästa vecka. :( då blev det manboy-fest istället.  Sen kom vi på grymmaste idéen till ett camp på festival. CAMP SCHLAGER. Vi ska alltid vara glittriga och likaså vårat tält. Och det kommer bara spelas (kanske nästan iaf) härlig och underbar svensk schlager. Hur bra som helst!!! Nu gäller det ju bara att få jobba lite så vi kan köpa en festivalbiljett....

här kommer en mysig låt iaf.
Lacrosse - you can't say no forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback