Hej jag är en förvirrad tjej som säger hej.

Rubriken förklarar det mesta. Dessutom så känner jag mig obehagligt skör atm. Som den no-lifer jag har blivit nu såhär innan mina karriärer inom diverse olika avdelningar har kommit igång ordentligt, så har jag alldeles för mycket tid att tänka och vara på. Varför ska det vara så jävla svårt egentligen..? Kan det inte bara för en gångs skull bli min tur och enkelt? Jag har förresten börjat inbilla mig att datorn strålar sönder mina ben och mitt underliv så att jag kommer bli steril en grådaskig dag. Men vi satsar på träning då istället, det var besök på friskis både igår och idag vilket ryck! Friskis trion med Eks, Dodlarn och Miay är på gå-gå-gåång. Hurti hurti.

Idag när jag kom hem från lunchgympan åt jag lunch och sen la jag mig i sängen och läste kärleksdikter, alla skrivna av Michelangelo. Ganska spännande. Sen somnade jag och vaknade av att mina älskvärda grannar bygger om. LYCKA? Jag fick superkrupp och tog en långlångpromenad med titan. Kan ju berätta att när jag går i backen ner från huset så hörs borrningarna otroligt mkt, då kanske ni kan tänka hur mkt det lät inne hos oss? När jag kom hem så höll dom fortfarande på såklart.. Så jag skruvar på högsta volym på stereon, lite jlo på radion räddade situationen i några minuter tills de slutade föra sådant oväsen där uppe. Längtar verkligen inte tills imorn när dom troligtvis kommer att fortsätta..... Kan jag inte bara få lite jobbtimmar istället så jag slipper höra de??

Nyss va jag på spelarmöte och vi kom alla överens om att det ska bli ett kalasår och vi ska inleda säsongen med en ROCKFEST WOHOOOOOOO alla är såklart bjudna! Sen kom jag och Hilda på att vi fyller år på samma dag, lite lustigt såhär en tisdag efter nästan tre år i samma lag.

Känns som att jag saknar respon777 från det mesta och dom flesta, ge mig nått att gå på bara snälla?

Jag vill nog bara åka till Hawaii typ just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback