have you met björn?

Jag och björn hade precis en sån där telepatisk/mentalisk (whatevs?) konversation som dom ofta har i how i met your mother. Den var dock inte lika innehållsrik som dom ofta är i programmet, men ganska schysst ändå.

Björn: (skakar på huvudet) Nej.
Jag: (rycker på axlarna) Vadå?
Björn. (skakar på huvudet) Men nej.
Jag: (nickar) Jooo!!
Björn: (nickar) Ja okej då.

Nu ska jag göra en superawesome spellista på spotify. Första låten ääääääär GES! :D wihu. Kanske andra och tredje låten också. Det är dags att gräva fram min magdansvideo till en jävel på kärlek tror jag. Den om något i världshistorien är helt fantastiskt underbar.

Men tror att det snart är dags för sömn för imorn kommer det bli pulkataaaaaaaajm!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback