pysslis

Idag har jag varit fröööken. Det var trevligt. Jag har ritat, lyssnat på 6-årskörslåtar och byggt pärlplattor. (måste ju bara säga att heeeeeeej-hermilinos va och kommer alltid vara bästa 6-årskörslåten!!!!) Väldigt mysig dag faktiskt. Sen blev jag helt plötsligt tre små flickors storasyster för att dom gillade mig så mycket. Ti-hi. Som sagt trevlig dag även om det sög att gå upp tidigt. Nu laddar jag för skins och tänkte städa mitt rum woho fredagskalas. Sen kommer ev min gosekusin förbi o säger hej :)

Igår fick jag skäll för att jag inte diskat ur vinglaset jag använde i onsdags, inatt drömde jag att jag diskade det.. När jag kom hem insåg jag att det bara var en dröm... haha!

Allt jag behöver är lite mer av dig

Kommentarer
Postat av: Ebba

hahahahhah sandra :D hörde att du var fröken och jag visste att du skulle bli favoritvikarien :) hihi .. vill du ha tillbaka din jacketa ?? :) och du har säkert massa gamla kläder nu som du gärna vill ge till din söta kusin right ? (: bio / fika nån dag ? PUSSS <3 föresten så ska jag praoa på ett cafe och sade att jag fick inpirationen från min kusin som tyckte det var skoj , höhö :D pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback