dom skulle vilja vara som oss

Hm. Ja, alltså det här med pengar går ju lite åt skogen. Men min ena skuld är fri, och imorn ska jag till kissekatterna och gosa och få lite ölpengar wihu. Middagen igår blev istället hemma hos maria till min fattigdoms ära. Väldigt tacksam :) Det blir en västkustsroadtriptjejsmys v.28 lär bli awesome! Efter detta tog jag en prommis hem för att sedan ladda upp för käftsmällar. Det gick okej och nu borde jag vara lycklig hiho. Det blev en del os också, ganska trevligt men också ovärt. En öl på de också. Rätt schysst. Dåligt spelat av sverige i hockeyn dock så jag halvsov igenom matchen men lyckades se de få höjdpunkter som fanns. Min sovpartner gjorde det nog inte, såg ganska så sovandes ut emellanåt. Till frukost fick jag som varje gång en ny spännande påläggsblandning på en rostad macka och även en historia om vitlökspannkakor. Bör ej testas.

Sen var det iväg till forum för en promenad och sen till morfars verkstad igen och reparera läckage. Hissar upp bilen och börjar lysa med lampa under.. "nä hörrudu du får klättra upp i bilen o spola lite" Lite halvläskigt men jag är ju en fighter så fram med stegen och upp o hoppa. Fick jag göra hela två gånger. Ganska roande faktiskt. Roligt var att precis innan han sa att jag skulle göra det så stod jag precis o tänkte, gud vore det inte lite kul att sitta i bilen när den hissas upp? Coincidence.

Sen hem, massa tjat om städning, dusch, mat och TILL ANNEXET OCH MIN KÄRLEK. Det var helt fantastiskt som bara kent kan vara såklaaaaaaaaaaaart. Vi tog det mest chill. Började med en öl och hängde sedan långt bak, såg relativt bra och dansade och hade det allmänt najs. Måste ju säga att vad man än tycker om musiken så är ju showen helt spektakulär, stundom kan den tyckas vara absurd, men spektakulär.




Efter konserten när vi sneakat oss fram i trängseln till garderoben träffade vi på två relativt bekanta nunor. Den första jag spanade var Peter Swartling. Vi ses igen kunde jag ha sagt, för ja för ca två år sen så såg jag honom allt på en annan kentkonsert i nyköping, eller var det norrköping? Hur som. Jag säger åt malin att kolla för jag va osäker om de faktist var lille swartis som stod där eller om de va nån fånig lookalike, vems fula nuna dyker då upp emellan??? OM INTE KNULLJONAS, TÄLTGRANNEN FRÅN PEACE AND LOVE 06. Ganskaganskaganska så galet faktiskt.

Nu är det dags att sova, imorn blir det som sagt katt, sen bak och matförberedelser inför kvällens kommande familjesläktmiddagsfikafest woho. INTE MÅNGA DAGAR KVAR SOM TONÅRING NU INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback