do u belive in miracles?

Fredagkväll. Börjad med tacos och politik, bra blandning, och gick vidare till harpan och skins. MAAAAAAH. Sen sattes 101 housework songs på, queen med I want to break free som första låt vilken inledning ojojoj och nu röjer jag som fan i mitt rum. Både städmässigt och dansmässigt. Hittade mitt otroligt charmiga snart 20 år (fifan va gammal man är helt plötsligt) gamla rosa pannband som de står sandra på, min mammas gamla runda fräsiga raybans, en flygbussarna-reflex (ni vet sånt där som man slår på armen så det blir som ett armband...) Riktiga fynd. Med min dagens outfit så såg jag riktigt 80tal ut och la på lite extra crazy ögonskugga för att passa in ordentligt.. Galet. Jag hittade nyss en annan lite mer personlig och fruktansvärt pinsam grej från mina sköna år i mellanstadiet.. Ett oskickat kärleksbrev hahahah asså jag dog dog doooooog när jag läste det. Hade tydligen gömt det bakom en tavla och så satt jag här lite random och hittade tavlan och tänkte att hm snyggare att sätta upp bilden för sig själv o skita i tavelramen, och så ramlade det där rutiga pappret ut. Oh lord. Jag skulle nog bli mobbad för resten av mitt liv och aldrig få några kompisar om någon fick reda på om mina fina (?!) ordval etc.. hahaha. Otroligt roligt iaf. Synd att ni aldrig kommer få ta del av detta.

Hur som, min mamma kommer nog säkerligen få glädjetårar när hon kommer hem imorn :o fast just nu har jag satt mig i en väldigt, väldigt jobbig sits. Jag kommer liksom knappt ut ur mitt rum för jag har lyckats ställa allt framför dörren... :s Dock två nästan tre hela kartonger upp-packade och ihopvikta... Men känns inte som något större steg framåt just nu... Och att jag nu bara vill sätta mig och super-pyssla för jag precis har hittat mina pyssellådor gör inte att det går bättre... hmmm... ångest. Istället sitter jag här o chillar lite och ska banne mig försöka ladda ner 101 beer songs och förlänga min skinslista på spottis. Börjar också bli lite lagom trött sådär.. Vilket också gör allt lite svårare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback