B-sida

Hitta till verkstaden va ju inte sååå svårt iaf. Att tigga jobb var desto svårare. Mycket köra bil dock och det var skojsssssssigt. Lunchade med min far och fick lite shopping gjord trevligt trevligt. Nu ligger jag död i sängen efter för mkt tacos.

Idag så hade jag också ett 30 serioisly long minutos y mucho serioso telefonsamtal som var ganska jobbigt. Innan var jag supernervös och bad mamma om att inte behöva. Sen satte jag mig och frenetiskt borstade håret i fem minuter i tankarna om att mina hjärnceller skulle komma till liv och hjälpa mig. Sen var jag tvungen att snyta mig och dricka vatten. Lite tvångstankeaktigt sådär. Credd till mig ändå att jag klarade det galant wihu och snart kanske jag blir seriously rich tack vare det! I så fall är det fest fr.o.m måndag/tisdag och sen hela veckan. YES! 

Imornbitti tänkte jag åka o hälsa på kissekatterna iaf :) mys! sen ska jag, hmmmmm inte göra nånting tror för jag har inget liv JA VA ROLIGT! :D men på kvälla är det självklart melodifestivalismys med emlan o heino! :)

will be awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback