Le jour où moi aussi j'aurai quelqu'un qui m'aime.

Goda besked från bossen idag, så nu är det hårdträning och omtänk så jävlarrrRRR. Jag ska banne mig bevisa för mig själv, och för min älskvärda, men något envisa, pojkvän hur awesome jag är så ska han nog inte ha så mkt att säga till om angående min fotbollskarriär.. Han skulle bara veta! I helgen var det seriepremiär i div 3 o det var naaaaajs och vi typ krossade huddinge muhaha. Det var äver superhärligt väder och t.o.m en citronfjäril var på vår sida.

Idag har jag jobbaaat. Det fanns inte särskilt mkt att göra så jag bestämde mig för att skriva om en skylt.. Det ska ju vara sån där speciell stil, och det skulle jag ju givetvis efterlikna. Det skulle ju även bli rakt, fint, och i bra propotioner.... Jag började väl nån gån efter lunch typ 1-2, och var färdig lagom tills jag slutade strax innan fem. Perfektionist? Gud nej! Eller? Om ni har vägarna förbi mitt underbara coop i nacka forum så sväng gärna förbi kondis o skåda min fagra: VECKANS BAKELSE PRINCESS 2 FÖR 40 skylt. Värt!

När jag kom hem fick jag ett otroligt sug efter det franska språket. Därför har jag påbörjat en spellista på spotify som endas ska innehålla franska låtar, hoho. Den första låten är denna, vilket må vara en av dom mest sorgliga men finaste kärlekslåtarna evah.


Francoise Hardy – Tous Les Garçons Et Les Filles - Slow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback