"you can call me cock-sis"

Mina vänner, hoho. Först och främst kanske man ska ta och berätta om en underlig händelse som inträffade i tisdags... Vi var nämnligen hos frisören... Vi skulle slinga håret och klippa oss lite, en efterlängtad uppfräshning.. Det börjar med att vi båda blir tilldelade varsin kines till frisör vilket va lite roligt haha. Sen tog det lite tid, och så fixades det lite slingor och så tog det lite tid och så satt vi med dom där jävla slingorna i nästan två timmar tror jag och sen skulle vi sköjla ur dom och ha inpackning hur länge sen helst och föna håret i två år och sen skulle vi klippas.. Slutgiltliga tiden för mig var FEM TIMMAR..!!!! Elin var liiiite snabbare men hon var så onöjd med sin "nya" hårfärg att hon rusade därifrån haha. Jag är hur som haver ganska nöjd och elin har börjat bli lite mer nöjd ju mer hon vänjer sig och så =)

I ondsags så var vi ute i bushen och umgicks med amerikanska basebollgrabbar, spelade wii och bestämde att vi skulle äta köttbullar potatis sås och lingonsylt nån dag för att sedan kolla på en match. Ganska finurligt. Vi har också bestämt dejt med otto som gillar risotto nästa onsdag då vi faktiskt ska hjälpa honom att laga köttbullar och allt. Supermysigt! =)

I fredags anlände lilla Natalie till staden så vi har röjt runt lite grann och partat. På kvällen så kom Elin och Amanda på tacos middag, så tog vi en drink på en bar för att sedan bestämma oss för att gå på STRIPPKLUBB. Det var spännande... Sen så gick vi till ett annat ställe och partade gärnet och blev bjudna på några drinkar hoho, som vanligt alltså ;). Nattispattis blev apfull och detta skrattade vi ofantligt mycket åt! Natalie mötte en söt gatumusikant och bestämde sig för att sjunga en sång med honom.. Sedan tyckte vi att hon skulle sätta sig på marken brevid nästa gatumusikant och sjunga en sång till. Han var kines och inte lika trevlig som den första. Väldigt fagert iaf. På donken blev jag uppraggad av en 40+ men jag nekade honom mitt sällskap för att tjockisäta med de andra.

Idag var vi på stranden och hade det fab och det var varmt och roliga vågor =)

  

snygga tjejer och en baywatchbabe

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback