whoa

Im back, back at donken ffs! Och jag har precis gjort ett inköp som jag kanske men kanske inte kommer att ångra. Det beror på hur man ser på saken liksom... Jag har nämnligen gått o köpt en tjock, gosig, mörkblå halsduk.... MEN DEN KOSTADE INTE ENS 20 SVENSKA KRONOR, känn på den. Och jättegosig. Vad skulle jag göra liksom? Jag kommer ju att vara i stort behov av den när jag åker hem liksom.. Hohohooo.

I helgen hade vi inflyttningsfest o det va naaaajs. Vi fick två alldeles underbara presenter, en jättestor toalettrulle och en kon. Bästa evah.


   
natti anton och jag, natalie och toarullen, jag och konen. Naaaaaajs.

Ja tänkte lägga upp lite roliga bilder på fejjaaaan också men nä just nu fick jag inte logga in på min sida självklart. men nåndag snart vettu.

Igårkväll satt vi och skulle kommentera och kontrollera allt i vår lägenhet o fylla i en lapp.. Vi kollade dvdspelaren och hittar en skräckis. Natalie blev lycklig och började kolla på den på sin dator. Eftersom jag är töntigaste av de töntigaste när det gäller skräckisar så vägrade jag att kolla och mådde nästan lite dåligt bara av att höra ljuden. "Asså jag blir aldrig rädd för sånt här för jag inser att det bara är massa kameror runt omkring och att allt är fejk..." Jag går och lägger mig och vaknar efter ett tag, nån timme eller så. "SANDRAAA EEELIN KOM OCH HÄMTA MIG KOM O TÄND LAMPAN JAG DÖÖR JAG ÄR SÅ JÄÄÄVLA RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDD! *snyftsnyft* Vi skrattar och tror inte hon är särskilt seriös men efter många om och men och skrik så gick elin och räddade henne och hon fick sova mellan oss i våran säng. Ganska så jätteroligt faktist, haha!



Nämen vad har vi här? Våran utsikt från kök/vardagsrumsfönstret??! OMG!

Pösssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback