här existerar varken hm eller topshop, men cheapmonday jeans har dom allt!

ANSTÄLLD YES! Så svårt var det ju icke. Fick sitta och för hand skriva det jag kom ihåg från mitt cv medans han sprang och gjorde massa andra ärenden vilket dock kändes lite sådär för självförtroendet.. But  he was impressed och tyckte att jag verkade passa för jobbet. På torsdag är första dagen och då ska amanda lära mig allt hon kan hoho =) Sen blir det 25-30h i veckan vilket är asanajzzzzzzzzzzz. Wohoooo.

Påväg från intervjun såg jag en vit papegoja med gul fjong på huvudet... Sittandes på staketet som omringar tågrälsen. Spännande. Sen såg vi en annan spännande fågel som är vit men svart huvud och en lång krokig svart näbb men dom insisterade på att de inte ville vara med på kort.. buhu..

Ja, dagens två måsten har ju då skjutits upp en dag... Alltså tvättningen och frisörbesöken.. Men imorn är det dags for real.. Vi har bokat tid hos frisören i queen victoria building (LÅTER DET INTE FANCY??) kl 10.30 och vi har skakat hand på att det INTE blir någon shopping alls imorgon.. Bara upp, äta gratis frukost, åka in till frisören, gå och kolla min post, hämta mitt bankkort, och hem dirr för att tvätta alla kläder.. Det enda förutom klippning etc som skall betalas för imorn är tvättmedel..

Dagens lunch var det godaste jag ätit på mycket länge, och dagens middag blev återigen taco ispirerat.. Kyckling med grönsaker, gräddfil och salsasås i tortilla bröd. Mumms. Imorgon blir det tonfisk och pasta haha! Billigt och bra ska det vara! Vi ska snåla från och med imorn och hela veckan så vi kan äta ute på fredag när Natalie kommer utan att vi får dåligt samvete. Och drinka massor hohoooo.


Linne från Ally, A$24.99, Trosor från Naked truth, A$7.95 styck, Bh från General pants co 29.95A$

Det finns såå mycket jag vill shoppa så jag dör. Jag ska aldrig mer i mitt liv snåla så mycket på shopping under 8 månader irad för att åka iväg och ha massssor av pengar.. Det är faktiskt lite jobbigt för nu får jag abstinens typ jämt istället för att man delar upp det månad efter månad... möööööööööööh. men jag ska väl egentligen inte klaga.. haha!

Pussnuss.

ps. idag kallade otto som gillar risotto mig för darling. How sweet<3

Kommentarer
Postat av: Karin

Såg nu att du hade kommenterat i min blogg :P.

Och jag ska inte se Rasie your voice förens jag får se den med dig! <3



Vad härligt med all shopping men nu har du ju fått jobb så lite kan du väl få shoppa? Klarar man sig verkligen utan HM? Du har ju alltid hm på nätet :P



Puss älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback