turk on a can, smells like fan.

Tjosan.

Idag har det varit en varm och skön dag. Vi gick upp runt halv tio och åt frukost och skyndade oss ner till stranden som va väldigt full med folk. Det var också festival of the winds så halva stranden var avspärrad och fylld med massor av drakar i olika storlekar och former. Ganska fint men ändå onödigt haha. När vi väl kom ner till stranden så var vi så svettiga att vi var tvungna att kasta oss i vattnet som var väldigt kallt men you gotta do what you gotta do. På eftermiddagen blev vi bjudna på bbq som va sådär men allt kan ju inte vara najs.



Imorgon börjar ellan och nattis i skolan och jag är ledig.. Bajsjobb. Skitsamma. Jag hoppas på awesome väder så jag kan schteka apa på stranden. Jag ska försöka att inte se mobbad ut eftersom jag kommer vara helt själv. Annat på  morgondagens lista är att powerwalka och att gå till kinesgubben i kinesaffären och skriva ut lite CV:n som jag kan langa till massa ställen. Dom kommer få slåss om mig!!!

Och tydligen så blev en kille från stranden lite kär i mig, I wonder who... Han är antagligen surfare, kanske en som tjänar pengar på det t.o.m för det gjorde hans kompis. Surfar-fru kanske är ett yrke jag skulle kunna tänka mig, hmm... mihihihihihiii.

anyways. pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback