one theory is that its all an evolutionary hangover

hohohooo. Idag har jag skapat en ny rutin på jobbet. Inte äta lunch för att inte förlora pengar. (faktiskt typ 40kr:O) asså jag trodde jag skulle bli apbajshungrig och dö, men nej. Jag drack vatten och sen helt plötsligt så slutade jag och tog med mig en varm choklad och en brödbit och klarade mig fantastiskt.. Ända tills nu kl 19.37 för nu håller jag på att hungra ihjäl vilket betyder att jag alldeles strax ska gå till kemeny's för att köpa något. Typ tonfisk. Mummaaa. På vägen hem från jobbet så köpte jag ett täcke som jag ska ha i nya lägenheten (IMORGON WOHOO!) och sen så gick jag bara för skojs skull in i en av alla dom där kinesaffärerna som har massa jättekonstiga kläder. Jag kom därifrån ENDAST 60 kr fattigare och en tishaaaa rikare. NAJS! Sen gick jag in i en jeansaffär för att det var rea men hittade inget särskilt som inte kostade skjortan.. På väg ut ur affären stoppar han som jobbar där mig och säger: du vet att allt på de här bordet är 50% va? Tänkte bara säga det.. Ja det fick mig att stanna kvar några extra minuter och testa ett par faktiskt väldigt fina jeans. Men så roligt skulle vi inte ha. Han va förresten snygg. Nån form av asiat men inte alls asiat u noo? Svart najs hår, lite mörkare hy, schnygga kläder och ring i näsan. surprisesursurprizzeee.

Andra vardagsrutiner som skapats men som borde ändras är utgångar.. Kan någon som verkligen känner mig och har minnet tala om för mig när jag senast gick ut på en vardag när jag började jobba kl 9 dagen efter? (onsdagar på baba och matte c på torsdag 8.20 gills INTE) och inte studentskivor heller. Jag kan inte komma på en endaste gång och då tror jag att jag känner mig själv bäst faktiskt. Här händer det hipp som happ varje vecka ungefär. Men jag mår ju inte dåligt iaf, en fördel! Lite dyrt också, eller mja det beror väl på hur man ser på saken. 7dollar (ca 45kr) för en tequila shot är ju inte så dumt. mmmmmmm. Igår kom jag på att jag faktiskt inte är så avis på alla baba bajsare där hemma. Ja baba kanske är mitt liv egentligen och grabber i garderoben är nog min bästa vän, MEN, onsdagar på sidebar med liveband är jävligt najs det med! Så jag har nått att fylla min saknad med liksom. På ett sätt är det nästan lite najsare med liveband med najs musik, för att sedan bli klubbmusik. Bra blandning hur som helst och jag trivs där! Hoho, men hälsa baba från mig ändå liksom!

Nu är jag själv som vanligt.. hö-hö. fast nu ska jag gå och handla mat och toalettpapper. Imorn är det jobb och flytt på listan. Kul att bonden ligger på 2000 dollar för att få hyra lägenheten. NAJS? Men det är ju egentligen inte fy skam att få tillbaka dom pengarna precis innan the real backpacker tiden börjar... Eller?

pössstöss.

ps. mitt blåa nya nagellack<3<3<3 gjorde succe på jobbet idag, två manliga personer 30 och 50 år cirkus kommenterade och tyckte det var fint. tihihihihi. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback