make hay of every day

Är vi ledsna idag? Jag, nischka och feelin'? Är vi verkligen ledsna? Vill vi verkligen flytta ifrån a och r, att inte få spola toaletten när man kissar, sova på en äcklig madrass och höra ryska brakarpruttar dygnet runt? Att ha fått petnames och surfarkompisar? Men hey livet tar ju inte slut bara för att vi idag flyttat in i en najs lägenhet där vi ska ha inflyttningsfest imorn? NEHEEEJ LIVET ÄR NAJS! Men vi kommer nog sakna dom lite iaf,

Vi har tv med 4 kanaler iaf, naaajs. Men som sagt inget internet. Havsutsikthavsutsikthavsutsikt. Ja det kostade det ja. Haha. En bond på 12 000 kr är ju inte helt fel älleeee? Fast det får vi ju iofs tillbaka sen, men ändåå. Pengarna flög ju iaf iväg idag.. Tjoho, och så fick jag ingen lön för denna veckan då det var knas men jag gick med på att få den nästa vecka. Men helt plötsligt så kärvade det sig lite granna sådär men det är lungan vettu. I värsta fall så får jag väl knalla upp och ner för darlinghurst street nån gång i veckan så fixar sig allt vettu. Det blev tacos till middag som vanligt, men det kommer nog ta ett tag innan vi gör det igen :( buhu. Men hur som, nu ska vi hem o parta, eller somna typ för jag är helt sluttttt. Men först ska jag välla försöka byta lösen på bloggen så jag kan logga in även om jag inte är connectad till min lilla minime.

men ja, puss och gimmie the fist bah så kör vi.
/sally, serena, sonja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback