if they don't believe us now, will they ever believe us?

Ja, alltså planering. Jag höll ett tal om planering i svenska C. Det var ganska roligt. Ironiskt. Idag struntade jag i min planering.. Uppskjutning<3 Dagen började med att jag vaknade när pluggisarna skulle upp till skolan. Somnade om en kort stund för att sedan gå upp och äta frukost. Sedan hade jag en femtimmars webcamsession med mysm. Sen var jag glad hela dagen. =) Efter de så mötte jag upp elin o natalie för en tacolunch för att sedan gå hem och ta en tretimmars powernap. Natalie tog en niotimmars hahahaha.

Elin skulle ha tagit en fika med m vid fyra.. Klockan sex väcks vi av att han ringer för fjärde gången hahahah. Istället så kollade vi på stepup2 och jag höll på att dö. MÅSTE DANSAAAA. På torsdag är det dags, då ska vi på salsaklubb! Wohooo.

pussgos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback