homeless in sydney

På torsdag eller fredag langar vi lägenhet med utsikt mot havet. HOW NICE. Just nu bor vi lite random på ett golv hos två nyfunna kompisar. Väldigt roligt faktiskt. Och gratis. Dom vill att vi ska flytta hit egentligen men nja, vi vill nog ha våran najsa lägenhet faktiskt. Ja vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag är så dum (?) att jag inte kommer ihåg mitt lösen till bloggen, har så att det kommer upp av sig själv.. Så jag kanske inte kommer kunna uppdatera så ofta beroende på om vi har eget internet eller så.. i så fall får jag skicka er vidare till busiaustralien.blogg.se, the cut version så att säga. Idag har jag iaf surfat igen =) hoho. men inte särskilt länge så jag hann inte direkt komma in i det. Menmen nu vet jag vart jag ska gå för att få låna en bräda så det är najs:) Annars så har vi iofs träffat en kille som kan fixa billigare brädor vilket också vore najs! mööh. Ja gud vilket intressant inlägg detta blev. woho.

pösssstöss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback