british intelligence

Det är jag och Jamie T's senaste skiva just nu. Det är halvtråkigt väder och jag är slapp och otaggad. Imorse gick jag upp extra tidigt för ännu några timmar av internetdejting höhö :) Det var väldigt mysigt och gjorde mig lika glad idag som igår. Efter det så åt vi frukost och fick skäll av gaythaistädaren för att elin råkade spilla på duken som han precis tvättat. "It takes 45 minutes to wash this my boss is gonna kill me aaah" haha. Han kanske inte mår så bra vem vet. Nu har dom som sagt gått till skolan och jag har ansvar för dagens handling. Ikväll får jag också äta middag själv. Jaa va roligt, ska jag göra varje vardag nu, hur roligt som helst. Ris och tonfisk varje dag<3 Ska väl snart bege mig till westfield och införskatta detta, men det orkar jag inte göra just nu.


superpuss


Kommentarer
Postat av: ebba

du skrec förut att du inte hade nått jobb ? :P hade duinte det där på cafet ? :) saknar dig :(:( . ha det bäst . PUSSAR

Postat av: Bella

Uppdatera då! :)

2009-09-21 @ 01:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback