Jag har fått mejl också



Yo makkaaflooo! Idag var en mysig dag. Igår var en alkoholfylld kväll. Vi förade, och festade hos yoseph, allas vår älskade snygging som alla vill ha. Mmmmmm. Men det blev som så att goonet tog över makten genom våra blodkärl så vi bestämde oss för att åka från förfestfesten och hem. Men så långt kom vi inte. Vi gick o hälsade på hos Ronan en sväng och det var trevligt. Sen så gick Ellan o Nattan i förväg hem och kom ner till stranden och märkte att alla fyllekäkställen va stängda.. Tjocka som vi är åkte vi till bj och passade på att dra några minuters dansande inne på the eastern innan kebaben. Trevlans. Och dagen tillbringades på stranden och jag o natalie hade jätteroligt i vågorna och det kändes som att vi var 5 så som vi hoppade omkring när vågorna kom. Många boobflashes på den assååååå. Men väldigt väldigt roligt! Sen var det dag för halloweenutklädnad och fest woho. Några bilder finns antingen på facis eller på busiaustralien.blogg.se. Rolig kväll, jobbigt kösystem och ont i fötterna = ganska tidig hemgång para mi och nu ligger jag o myser i sängen. De andra har också kommit hem o snart ska vi sussa o gosa.

 

IMORN är det en stor dag. Jag och Natalie ska på sexmässa! Världens största faktiskt, OCH man får gratis engångsvibratorer wohooo hahahah. Fett värt! Sen blir det strandhäng så det blir asnajs!

 

ja, vi har börjat mejla, det är trevligt, väldigt trevligt. Mer än så har jag nog inte att erbjuda för tillfället och nu ska jag sussssaaaa.

Pusssss ma lovas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback