dropout

Igår började mitt nya liv. Jag var ute och gick och sprang på stranden och det var naaaaaajs. OCH JOBBIGT. hahaha. Så nu ska vi satsa, beach 09/10 såklart. Våren verkar verkligen vara här nu med blomstrande träd och solsken, och vårregn när det är som bäst haha. Och snart kommer sommaren. :) Lite avis dock på att ni har snö :( jag vill också ha snö, lite grann iaf.. Så spara lite till mig tills när jag kommer hem va!

Idag skulle jag satsa på min karma tänkte jag och ge en uteliggare en macka eftersom jag hade tre stycken i påsen och definitivt inte skulle äta upp alla själv.... "nej tack jag har massa mat här i väskan" men fuck off då varför sitter han o tigger då? Han lär ju inte få ihop tillräckligt mycket pengar till nånstans att bo iaf?

Nu ska jag superleta boende vi får väl se hur det går... wohoooooooooo.

Kommentarer
Postat av: ebba

SAKNAR DIG !!!! skriv mer i busiaustralien.blogg.se för mamma och mormor vill läsa , haha . PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback