be bad, drink good eller satsar vi på be good, drink bad?

Mu, donken woho. Jag mår dåligt. Vet inte varför, men när jag hörde introt till kent 'töntarna' så piggnade faktiskt alla muskler till och jag rös lite i kroppen bara av tanken på att höra just det introt i ett fullproppat annexet i slutet på februari. Om 9 min släpps biljetterna och jag är så jävla taggad wohohohoooo. Jag försöker få tag i mallanbrallan så vi kan bestämma om vi ska gå på torsdagen eller fredagen men tönten ligger o sover och svarar ju inte, vad är grejeeeen?? Menmen. Imorn ska jag vara ledig av någon anledning och tänkte lana lite som vanligt och leta boende. Och om jag inte slemhostar så ska jag ut o schtekspringa på stranden helt galet.

Nu ska jag supersitta i kö för att få tag i biljetter och sen ska jag köpa mat och gå hem o somna i soffan tror jag.

pussisiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback